August 31, 2010

what i felt.

yesterday i really felt something different.
aku fikirkan dosa2 aku.takut sangat.
macam2 yang keluar kat kotak pemikiran aku ni.
i know i need someone to tell me what i have to do.
aku posted apa yang aku rasa kat status fb aku.
alhamdulillah,aku dapat feedback from Nurul Isdiyantie,sahabat aku.

my status :

sesungguhnya Allah Maha Pengampun.aku memohon keampunan dari-Nya.adakah aku masih akan dihukum dan menerima balasan atas dosa2 yg telah aku lakukan.

this is our conversation .::.

Nurul Isdiyantie Ilias Allah itu maha adil Iela, Maha mengetahui. Balasan itu dalam perancangan Allah. Selama mana kita beriman Allah itu maha Pengampun. Dosa-dosa kita akan sentiasa diampunkan.

" Mintalah nescaya, aku perkenankan"~Firman Allah

Iela Fadila Alias timakasih yantie...syg kamu..rasa takut.

Nurul Isdiyantie Ilias Alhamdulillah Iela kalau kita rasa takut bermaksud kita tahu Allah itu sedang lihat kita walaupun kita tak nampak Allah(Ihsan). Itu bermakna Iela tahu Allah pemilik segala-galanya

Iela Fadila Alias alhamdulillah.tapi knapa kami rasa mcm xtenang yantie

Nurul Isdiyantie Ilias ‎"Hanya dengan mengingati Allah jiwa akan menjadi tenang"~ Ayat al-Quran.

Iela kalau rasa tak tenang g amik wudhuk lepas buka Al-Quran. Tak baca pun tak pa.. Buka ja dan baca maksud2 ayat al-Quran tu.InsyaAllah + Zikir, selawat .InsyaAllah yakin Allah itu pasti akan membantu Iela

Iela Fadila Alias masheh yantie..

.end.

*kembali tenang.

No comments: