August 14, 2010

mengidam_teringin

tetiba pulak aku teringin nak makan sosej goreng..actually dah banyak hari teringin,so nak g la beli dengan roommate dekat JJ tu ha.then nak cicah dengan sos blackpepper BUMI HIJAU.aku dah obsess dengan sos tu sebab tiap kali aku beli sos blackppr mesti tak sedap!sampailah aku jumpa brand nih.haha.suka2.
tapi kan.tapi kan.tengah hujan lebat gila2 ni..mcm mana nak g..tadi panas ja.tetiba pulak hujan..sob3. T__T.
tetangguh lagi..benci3.
dahla dengan kilat n guruh yang memang scary ni,lagi la aku takot nak p mana2,icon ak mana ad bumbung..sedih!OMG.tetiba pulak blackout.nasib baik ak dah unplugged and guna bateri ja sebab takut ngan kilat ni!!xpasai aku kena elctrc shock nanti.
ish,asal kejap blackout kejap x ni.
k lah,aku nak shut down la.although dah unplugged still takot.
bye!!

p/s : nak balik umah.. missing my family.. and masakan mak!! :(

No comments: