August 16, 2010

bila xkawal nafsu...

penat ow jalan rini!bawu sempat na online..hari ni aku dengan roommate aku pergi plaza angsana dengan JJ.aku pun xsure kami ni shopping raya or saja-saja ja.tapi takyah ckap la,memang melayang la duit kami.huhu.actually hajat nak keluar ni since hari sabtu tapi xdapat nak keluar sebab hujan.
_ni list barang aku
  • cardigan : rm44;lepas diskaun dah ni
  • inner(tudung) : rm5/1 ;aku beli 2.haha
  • inner(baju) : rm15.harga asal rm20
  • blous putih : rm40.harga asal rm49
_list barang bibie

  • wallet : rm68 ;after diskaun
  • shawl : rm10
  • inner(tudung) : rm5
  • blous : rm30 ;harga asal rm39
  • brooch : rm10
haa..ada lagi benda sampingan.malas nak taip.hehe.2x kami kena tekan2 mesin atm 2.kalau macam ni,macam mana aku nak shopping raya kat kl nih!!!okay,start jimat from today..hehe.bolehkah??i'll try..


before bertolak_


cute kan bibie :) ;mcm sedih

p/s : tadi ada budak pengsan tym kami beli2 and ada makcik yang dengan muka slumber,xrasa besalah langsung potong barisan.hish.mak cik,at least,senym and cakap la makcik nak cepat!!

No comments: