December 19, 2011

aku sayang hang ketat-ketat !


assalamualaikum

ni entry yang terdetik nak buat untuk teman sahabat tersayang
aku nak hg taw yang aku sayang hang.
aku pun xtaw macam mana aku boleh berani bagitaw hang apa yang aku rasa hang patut buat
serius aku menangis lepas aku rasa macam dah bagitaw hang apa yang hang patut taw.
aku rasa hang dah jumpa orang yang sepatutnya.i trust him.
tapi kalau dia buat yang xsepatutnya,tu bukan kuasa kita
tapi apa yang aku rasa,dia boleh buat hang bahagia.

hang ingat kan,dulu kita pernah letak ego kita kat atas,susah sangat nak mengalah
lepas tu apa yang jadi kat kita,its hurt kan
sekarang ni kita boelh cuba ubah sikit2 untuk kebaikan
bukan kita kena mengalah setiap masa tapi bila perlu.
bila kita rasa xpatut untuk nak argue atas bnda yang macam tu

aku xsebelah sapa2, tapi masing2 mesti kadang2 ada rasa jeles semua tu kan
jeles tu kadang2 bukan tanda tak percaya tapi takut kehilangan
gaduh tu pun benda biasa la kan
tapi try solve bnda ni dengan cara yang terbaik
kita kan dah dewasa, apa2 pun kita kena face benda tu
cuba pertahankan hubungan tu sampai syurga insyaAllah

aku taw aku pun xsebaik mana pun,tapi apa yang aku bagitaw hang sama macam apa
yang aku nak diri aku buat.
bila aku bagitaw hang,sama macam aku bagtaw diri sendiri taw
hang dah jumpa dia,insyaAllah,he is the one Allah set for u,amin
so,lepas ni ada apa2 jangan la segan nak cari aku
nak share dengan aku
walaupun aku xdapat tolong banyak,tapi aku boleh bagi pendapat aku
aku boleh kurangkan beban yang hang rasa

after two years you suffered, for someone who didnt deserve that
then come a man who opened your heart
so take good care of what you are having now
:)

try your best ok sayang ?
jaga anda dan dia baik2.
love you damn much !

with love,
ielalias

this is what i'm doing now,praying for you :)