December 3, 2011

again??

perlukah berkorban untuk kali yg lebih drpada sekali. -_-
perlu atau tidak untuk kita melepaskan sesuatu yang kita sayang untuk make sure orang lain xrasa apa yang kita dah rasa dan untuk mendapatkan sesuatu yang kita rasa betul2 kita perlukan dalam hidup,yang dapat melengkapkan hidup kita,sedangkan dia tak rasakan yang sama.

perlu atau x untuk kita melepaskan sesuatu yang kita rasa kita xdapat sayang sepenuh hati,dan kita rasa ada orang lain yang boleh sayang dia lebih dari kita,tetapi dia adalah seorang yang menyayangi kita sepenuh hati,maksudnya kesetiaan dia xperlu diragui.

orang cakap,kalau nak pilih pasangan,pilih pasangan yang sayang kita,bukan kita ja yang sayang dia,mksdnya xsusah kita nak jaga dia,xsusah nak pastikan dia stay dengan kita.

back to reality, "kalau Allah kata jadi, maka jadilah ia"kan?


p/s : semalam tengok filem ombak rindu,serius aku melambung.walaupun belum kahwin,boleh rasa la sikit2 sakit kalau aku jadi izah tuu. T_T

5 comments:

a's said...

insyaAllah kalau dah memang dia yang Allah jodohkan, jalan untuk jadi halal tu tak berliku-liku dan penuh dengan onak dosa.(makcik aku dok talbiah mcm ni dekat aku sbb suruh cari calon siap2 lepas grad ON) LOL LOL

iela_fadila alias said...

insyaAllah..
kan,mesti jalan nak ke arah tu xsesusah dan xdak terjebak ngn bnda2 xelok.aminn..
lepas grad?haa..elok la tuu,calon mmg da ada kan :P

syufaa said...

hehe.
kesetiaan ssh nak dijangka.
tapi ikut kata hati.
ingat pada Allah balik. kan kan.

**nak tgk ombak rindu jugakkk, tp fullhouse wooo! ^_^

iela_fadila alias said...

hehe.. btol2. stuju ngn syufaa
kalu hati kata ya,means ada sign la tu kan :)

Anyyss Shuhaimi said...

saya dah rasa mcm mana bila lepaskan org yg saya sayang.

p/s:tak tengok lagi ombak rindu. :)