April 15, 2011

awak xada apa yang saya ada.

assalamualaikum.
nothing much to say about today.i feel like i'm ok.
but something weird just happen while i'm taking my bath.
pernah x??pelik x?
tengah2 mandi tetiba aku boleh nangis, tengah solat aku boleh nangis, tengah mengadap laptop aku boleh nangis.
aku rasa macam aku tengan miss semua orang yang aku sayang.
MAK, ABAH, FAMILY, AMIR HAFIZUDIN

mak, rindu mak, sayang mak, nak balik, nak balik.
mak aku protector terbaik aku.untuk pengetahuan orang yang belum tahu,aku ni "black sheep in the family".aku yang paling lain.lain dari segi apa eh?aku paling gelap la,erm,hitam.erk.mesti orang akan perasan punya kalau tengok semua dalam family aku.ada yang tegor dengan ayat manis, ada jugak yang tegor dengan ayat yang agak biadap.boleh buat aku nangis.

masa ni, mak aku la yang akan back up aku,buat aku rasa ok balik.
cara lain untuk mak aku buat aku rasa xterasing, hampir setiap permintaan aku mak aku mesti 
try nak tunaikan.aku rasa setakat ni semua yang aku nak aku dapat.
sampai kak aku pernah kata aku ni anak mak,mak sayang aku lebih.

tapi aku taw kenapa mak buat macam tu.sebab mak xmau aku rasa sedih.
aku xdak kelebihan lain,macam orang lain,aku xcantik.
mak xpernah cakap pun aku ni xsama macam orang lain,mak aku layan aku 
sampai aku lupa aku ni xmacam orang lain.
aku xsuka kalu orang cakap mak sayang aku lebih sebab nanti mak sedih
kalalu mak dengar.mak.mak bukan saja2 nak bagi lebih kasih sayang kat aku,

nak jumpa mak.. T_T

7 comments:

IQ = Iez Qis said...

ciannya~~ iela rndu mak..npe xblik mggu nih kjap?

Nailofarhazirah said...

same mcm aku.. huwaaa..

iela_fadila alias said...

iq- huhu..xbalik kot..tggu pas exm..pgi balik da dkt 200,nk jimat2sket skg..hehe

anis-aku rndu hg jugak..uhuuhu

~~NuR nAzLiNa sAiMoN~~ said...

Chill la weh. Don't feel too offended with what people might say. Aku dengan Eda awal2 sem dah usha2 ko sebab ko stylo+cun. Ini kenyataan.

~bling-bling~ said...

hehe..sorry...singgah snie..tetibe raser nak post coment in ur ntry kali nie..:)
hiii..same! kte pom pnah rase ape yg iela raser!!:"( hukhukhuk...tp x semua org smpurna kan, dear? cz kesempurnaan tuh hanya milik Dia...:) da da, xmo nangis2 dlm blik air lg taw:) snyum2..;) tetibe raser nak share ayt nie..( 2:216)

p/s: b PROUD of urself!!!:) cz u know urself better!!!

iela_fadila alias said...

lina- wah..tkotnya ckp cmtu sbb aku yg suka usha ampa 2 org,hehe,kantoi ni.teruja dgn korang pnya kberanian nak berfesyen sbb ak ni penakot.:(
nwy, tnx ! sgt2 appriciate ! muahs!

iela_fadila alias said...

ieda - yaka?uhu.teringat mak,tu yg teringat mcm2 yg mak dah buat tu.aa,smua org xperfect tp kdg2 rsa down tetiba.pms upanya semalam,hehe. tnx sgt2 ! yes, i'll b proud of ma self ! u must do the same !:)