March 2, 2011

:. maaf dari hati .:

hye !
i'm always like this.having so much things to say but at last,come out with nothing much :(
ok,let me tell you this lah,

someone asked me to hear and so-called dedicated this song for me.
kind of "terharu" but you were not seriously mean it right?impossible :)

 nak dengar?download kat sini

yes,i like this song much. arigato gozaimasu!
next time,do tell me of new songs sbb saya rasa macam saya ni ibarat "katak di bawah tempurung"
bukan lagu ja yg xupdate,latest news about negara sndri and world pun sama.erh,malu.tapi xdakla xtawu apa sangat.uhu.melampau namanya tu.
bila saya ada mood nak baca latest news online nih,wifi memang jeles.mula la nak disconnect bagai.
nak beli paper selalunya memang xsempat,bila xsempat beli,mestila nak baca pun xsempat kan.
btw,aku suka utusan melayu.dan aku anti metro,kosmo semua tu tapi kalau org beli,aku baca jugak and most of the time part hiburan la,hua2.
sebab apa utusan lagi bagus?? pgi beli,compare sndiri.even abah aku pun baca utusan.bagus abah ! :P
lepas ni tergerak hati nak berubah la,mesti luangkan masa untuk tawu what happen outside.
because i realized that i cant talk if i dont have the knowledge. :)
doakan saya berjaya berubah ^.^

thinking of U



*macam tah papa ja entri nih.erk
*i need to go somewhere.jauh dari utm ni boleh?bawak saya cepat
*nak sambung buat benda yg suka control aku tu-process control




4 comments:

a's said...

same here..rasa mcm duduk dalam hutan (but literally mmg dduk dlm hutan pun.hohohoho)

iela_fadila alias said...

kan...
huhu..
menci.. :(

Nailofarhazirah said...

comr here!

iela_fadila alias said...

nak sangat ! uhu