March 24, 2011

contest i love my self.

assalamualaikum..
tergerak hati nak join contest ni sebab senang ja requirement dia..hehe
*semua nak mudah.
sllu jugak bw kat blog tu,suka baca cerita2 dia espcially dia pnya preprtion before kwin,hehe
hadiah pun menarik taw.
*click hadiah untuk lebih informasi about contest :)


banner contest

this picture,i'm with my niece.1st niece in my family.the experiences took care of her is such an amazing and precious time.proud of myself.i felt like "sifat keibuan" exist in me and it is very strong. and makes me love myself even more ! happy to be myself and once again, I LOVE MYSELF !!!

mau tag
anna farhana
nailofar hazirah
iez qis


2 comments:

Nailofarhazirah said...

lalala.. kne tag lah! euwww...

Izyan Balqis said...

adoi! terkena tag plak da..haha!