March 3, 2011

:. maaf dari hati .: #2

tetiba pulak ada part 2 kan.
i have to.
untuk pengetahuan semua orang, entry saya yg "maaf dari hati" tu, saya buat tanpa niat 
buruk walau sebesar zarah.
kan dah mention yang saya berterima kasih.
saya suka lagu tu.
saya juga sebut awak mesti main2 dedicate lagu tu kat saya kan,saya cakap impossible jugak kan.
maybe caption kat gambar tu pun ada org salah faham
"thinking of U" 
i have to admit that U yang saya maksudkan tu, amir hafizudin.
yes,i'm thinking of him.
i miss him.
i got my reason why i'm not mention earlier.
do not misunderstand.i'm not lying.
demi 4JJ1.i'm not afraid to say demi 4JJ1 because i'm telling the truth.
memang,kita hidup ni,xboleh nak puaskan hati semua orang.
but still i want to say " maaf dari hati "
sesungguhnya memang xda niat lain.
dah penat nak fikir,then, orang yang kenal saya mesti tawu,
saya juga boleh jadi bengang bila orang slah tafsir, dan salah faham dengan saya.

sekian.

No comments: