January 12, 2011

menjadi tontonan saya ketika cuti sem #1

assalamualaikum..


teringat nak post rancangan2 yang aku suka tengok masa cuti sem sebelum2 ni.dulu sebelum masuk maktab dan u,aku ni memang ratu tv la(sukahati bagi award kat dri sndiri).depan tv ja memanjang.cakap pasal rancangan apa pun,boleh la aku nak menyampuk,tapi tidak lagi sekarang.hehe.aku tengok certain2 program tv ja.dont ask,dont know why.most of them,reality tv.favourite channel aku, E! .afc pun suka jugak.


giuliana & bill

-a very romantic couple.bill ni 1st winner 'The Apprentice' season 1.dulu aku xmiss tgk cita yang menampakkan kemewahan Donald Trumph tu.lepas tu tengok macam mana orang kena settlekan problem or task in a short time tapi gives alot of profit.kena pandai bahgi tugas,pastu tawu nak jadi leader yang bagus.kalau x,nanti Trumph cakap YOU ARE FIRED!! tiap2 minggu aku tunggu dia nak kata sapa.tapi sedih jugakla sebab apa yang aku tengok tu,aku xpandai nak applykan dalam hidup aku.rugi.lari tajuk la,ish.
aku xtawu pun giuliana yang dok jaddi pengacara E! News tu wife dia.bila ada rancangan ni baru aku taw.lagi satu yang aku tertarik,Giuliana ni orang Italy,dia belajar English guna TV saja tapi fluent gila,kalu la aku boleh macam tu.pastu,both of them get to know each other when Giuliana have to make a so-called  redcarpet interview. Bill fall in love with Giuliana that time.sweet.masa kenal2,Giuliana tipu Bill umur dia.sampai nak kahwin kot baru Bill tahu.haha.latest season yang aku tengok,they tried very hard to get a child,and they experienced IVF for two times already but still no positive feedback.if they get a child,he/she must be very lovable.for sure.Bill built a wonderful house already because they thought the IVF process will succeed.poor them.
Giuliana sangat beruntung sebab dapat husband macam Bill.he always there for her.dalam lapan tahun kerja,Bill xpernah cancelkan dia punya program involving works and career tapi untuk Giuliana,dia sanggup.
aku xsabar nak tengok mereka dikurniakan anak. 

nanti sambung cerita yang lain pulak.
fikiran tengah serabut.
semoga segala urusan aku dipermudahkan Allah.amin.

No comments: