November 3, 2010

stdudy weeks!

kali ni study weeks sbb exam start 12hb,so we got about two weeks to study.
tapi hampeh ja,xpuas hati lagi dengan apa yang aku dah study.dah,xnak ingat.huhu.

okay,standard la kan kalau dah dekat-dekat exam ni semua orang nak mintak maaf dan dimaafkan.aku pun nak guna peluang ni jugak even orang cakap kalau nak mintak maaf anytime pun boleh,bukan tunggu musim kan.

so,saya, Fadila bt Alias .ni nama sebenar saya ok,no nur @nurul @ h and so on la.saya nak mintak maaf banyak-banyak kat semua orang especially kat siapa-siapa yang saya pernah buat salah atau terkutuk,termarah,semua yang terrr la ea..
harap diampunkan..

and this is for you.
ila nak mintak maaf la kalau ada terasa,truth to be told,kadang-kadang teringat la apa yang kamu da buat kat ila.bukan saja2 nak ungkit tapi pernah dengar kan 'easy to forgive,hard to forget'.insyaAllah,i'll try my best to get rid this feeling for my own good and my new life with insan tersayang.ila tawu,time raya lepas,ila macam kejam sikit dengan kamu.but trust me,it was for our own good.i know my weakness that time and you know too.i cant face you.boleh bayang x keadaan sekarang kalau ila xelak semua tu?things must be getting worse dan kamu mungkin xmenjadi insan sebaik sekarang yang setia dengan dia.better for me to go.now,everythings cleared.both of us happy.tapi ila xtipu time tu.memang apa yang ila bagitawu betol.ila bukan dekat rumah.i dont know,but i have to tell you this.if there's entry that might hurt you,do forgive me.

sekian...

No comments: