October 31, 2010

Burung Hantu 2010

menarik pulak aku rasa nama program ni.
ni first time aku tahu pasal burung hantu ni,padahal sebelum ni ada ja program ni.
burung hantu ni ,program cycling @night ride.
program ni bukan untuk budak2 u ja,kalau xsilap aku,anyone kat malaysia ni boleh join.
even foreigners pun ada.
aku pergi bukan sebab aku pun involve dalam cycling ni,saja nak mengimarahkan suasana.haha


.: stretching-up :.

boleh kata tiap2 minggu ada ja program src yg aku join yang pergi merantau negeri orang.
kali ni kat melaka pulak,kat dataran air keroh kalau xsilap.
ramai kot yg join program nih,lebih 1000 orang.
xtawu aku nak bezakan basikal mana yang bpuluh ribu,yang mana biasa2 ja,tapi cnfirm sume mahal.



yang kelihatan berpangkat bapa kepada anak-anak yg ramai pun ada join.ehehh
minat xmngenal usia kan.
route yang dikatakan susah and tough oleh rider2 utm tu is about 50km.
semua rider utm dapat habiskan kayuhan!tahniah2..
muhamad nasiruddin rider utm yang 1st sampai.out of all,he is 89th.
cayalah!impressed gila kot.even bukan no 1,tapi dalam seribu lebey yang join,ko boleh dapat no bawah dari 100.ti jian liang jugak!no 98.hehe.tahniah2.
considered win ye nasir,haha.no more 'hutang'.mesti ko usaha gila sebab nak hapuskan utang ang kan.haha.
sementara tunggu rider2,kami pergi night safari sebab sebelah ja,so,dah xda benda lain boleh buat,kami pergi situ.
at first,nak uat wall climbing tapi cuaca xmengizinkan.
about 4am kami bertolak balik utm..
penat.tido..zzz


.; mula.tamat :.

2 comments:

Nailofarhazirah said...

haish.. active btoi kwn ak neh...

iela_fadila alias said...

ahaks.
xlah,yg ni aku ikut jaa..
saja nak jalan2..
hehe