January 30, 2012

finally , kedah jelapang padi

assalamualaikum

yeah and yeah.dah lama xupdate sebab mcm biasa connection is not communicate well with me.
kalau dapat online yg laju2 pun xsempat nak buat apa2 sebab guna laptop tumpang.
saya xbwak balik lappy busuk tu sebab berat.netbook adik pnya ni dah ada.

aku punya paper habis 19hb aritu.sepatutnya 8hb dah habis tapi aku baru amik paper 19hb tu sem ni
so terpaksala tubggu sampai 19hb nak ambil next paper.
14 dan 15hb ada how to get yourself employed course .so xmerasa sangat sia2 gap yg lama tu
aku beli tiket 22hb tapi bukan ke kedah tapi pahang

ada kenduri sebenarnya kat rumah sakinah
sakinah nak sangat kami stay sana sebab kat pahang cara orang kamoung dia lain sikit
lagipun dia xramai sedara mara
kami 5 orang g sana.mak dia sewakan motel untuk kami
kami tolong2 sediakan goodies bag yg hampir seribu,buat bunga telur and so forth la yg perlu untuk kenduri kahwin ni
masa hari kenduri,kami jadi orang yg jemput family pengantin dekat gate
sendukkan nasi,tuangkan air dekat meja pengantin
cuak lebih sebab first time.hehe
bila ada lauk lebih.masukkan dalam kawah then kacau.penuh kawah,susah gila nak kacau.sampai xsedar tangan aku dah luka sebenarnya -_-
banyak jugak pengalaman baru,so xkisah wlpn penat sikit. enjoy !

lagi satu lagi satu.
bila dah settle sikit2 kenduri,orang pun dah xramai,
kami 6 orang main2 baling bunga pengantin perempuan tu
haa, u know what , aku dapat tangkap,haha !
bukan nak percaya tapi bila main then dapat jadi excited lebih la,hehe

pagi lepas hari kenduri,kami masing2 bertolak balik.
aku ke klang.semua tiket ayah sakinah yg sponsor.dahla dapat upah lagi haa
sampai klang,akak aku yang ambil.last2,aku drive kereta sia pergi sungai buloh sebab xnak bosan duduk rumah dia.

aku stay 4hari dekat sunagi buloh.
hari khamis spend time with dia, jelajah kl naik ktm dari sg buloh
ada orang serik nak naik ktm lagi,hehe
have a very good time together walaupun macam2 jadi dan saya dapat sesuatuu. will update later
betis merana kesakitan dua hari sebab saya xpunya sandal flat dan terpaksa jelajah gna wedges 5cm.
besoknya, kena bangun awal2 masak sebab pagi tu pergi picnic dengan kakak n family
menyebabkan kurang tidur and finally terlebig tidur sebab nak cover balik.hik'
sabtu malam bertolak balik ke kedah

and finally saya tiba di kedah !
menyinggah sungguh.
masa ni nak spend time dengan family dan kawan2 yang sama2 cuti :)
dah menanti dah plan2. cant wait !

No comments: