February 4, 2012

i am now a teenager with age 22 y o !

Alhamdulillah
hari ni genap 22 tahun aku hidup atas muka bumi milik Allah ni :)
walaupun rasa macam xlama, tapi dah 20-an dah aku, patutnya dah berfikiran matang
memang boleh cakap macam-macam yang aku rasa dan dah lalui walaupun xsebanyak orang yang hidup lagi lama dari aku,tapi macam-macam yang aku dapat belajar

Allah maha Mengetahui,
banyak pengajaran yang aku dapat,yang buat aku sakit, sedih,suka,menangis,gelak
tapi aku rasa, benda terakhir yang aku dapat, semua tu tunjuk dan latih aku jadi orang KUAT
walaupun xsekuat mana, tapi yang pasti, aku xselemah dulu :)

Dikelilingi dengan orang yang sayang aku,dan orang yang aku sayang, buat hidup lagi bermakna. acehh. tapi this is true
Allah, parents, family, kawan2 and not to forget, pemilik LOLO

Alhamdulillah
lots of happy things happened before my big day
jadi percayalah, setiap kesusahan pasti ada kesenangan dikemudian hari.

surprisingly, i got an unexpected present from sumone
thanks to you, i really mean it. sentiasa doa yang terbaik untuk kita
semoga doa yang aku selalu ucap lepas solat dimakbulkan Allah.

Allah tahu apa yang terbaik untuk kita, selalulah bersyukur :)
aku syukur sangat Allah panjangkan umur aku sampai hari ni

p/s : i know i talked too much and the contents is quite annoying tapi biarlah ! :P
       mnl bulan !

4 comments:

nur hidayah isa said...

happy besday iela..

Anyyss Shuhaimi said...

hapy birthday!! hehe!

Nailofarhazirah said...

sangat teruja nak tawu..adiah apekah itu.... hahahaha

iela_fadila alias said...

@eda
mekasih eda ! hehe

@anis

mekasih jugak anis ! ;)

@anis

hehe.jeng3