January 8, 2012

NO pain NO gain

alhamdulillah..
dah selesai dengan psm aku
dah siap jilid semua, tinggal nak hantar ja.

sebelum nak dapat siap tu,
ada jugak yang bagi ayat2 negatif sebab banyak jugak la masalah yang aku faced 
even few days sebelum presentation especially about data.
tapi ada jugak yang nak bagi semangat,ayat2 positif. thanks!

terima kasih kat semua yang banyak tolong aku sepanjang nak siapkan thesis tu
dekat mak abah terchenta !
roomate aku,bb yang sama2 dengan aku dari awal sampai habis
dr noraini yang sabar dengan kami,xpernah buat km susah
pakcik bidin,enc bob yang dok mlyan km dok suruh buka lab semua tu
tiny,az sbb tolong pasal format semua tuu.
tqa,sakinah !
sori kalau tertinggal nama !
yang bagi semangat masa aku nak present pun sama !
farhana, jat ! much love !
;)


3 comments:

IQ = Iez Qis said...

waaaaaa!!!!!!

da siap psm!! congrate! lepas ni kerumun untuk grad plak...yeaahh!!

a's said...

bestnya! orang dah selangkah nak grad :( congrats babe!! ;')

iela_fadila alias said...

insyaAllah.
doakan saya ! ^^