November 21, 2011

malam ni jom tengok bola !

hey2,malam ni ada bola malaysia lawan indonesia.semua orang dah heboh dah .hehe.aku pun nak heboh jugak :P

lately,ada isu sikit knapa prempuan boleh minat bola @ atas dasar apa perempuan minat bola.
hehe. aku suka nak gelak kalau ada orang tnya ni.
sebab ni jawapan aku : aku minat tengok bola kalau MALAYSIA atau KEDAH yang lawan.time tu semangat aku lebih sikit dari biasa.hehe. semangat kenegaraan dengan semnagt kenegerian la kan. aku semangat nak sokong dan menang la. kalau nak tnya aku benda lain,mmg aku xtaw 1 benda pun. off side tu apa,aku xtaw semua tu. lantak la,bukan mati pun kalau xtaw :P. pemain atas padang tu pun aku xkenal nak taw x. yang aku dah kenal beberapa orang sekarang pun sebab dia pernah jaringkan gol masa aku tengok.yang khairul fahmi tu pulak sebab dia ada gosip and aku memang respect gila kat dia sebab time dia main,mmg dia la nmpak as hero malaysia.selalu sgt selamatkan bola pihak lawan dari masuk gol. nak komen lebih2 xpandai la pulak,hihi. so,konklusi,aku tengok bola sebab semangat la kan,rasanya xada sebab lain :)

jom tengok bola malam ni.mintak2 MALAYSIA menang,aminn.
kena turun awal malam ni.walaupun ni blok perempuan tapi ramai jugak yang dok cangak depan tv tu woo.jangan main2. go go  MALAYSIA !
aummm !

No comments: