July 23, 2010

a NIGHT

Have you ever felt t that you are useless, do not have any or something good that can be proud of?? Malam ni aku rasa camtu!!!(xsuka+sedih). Apa salah aku? Apa kurangnya aku? Aku ni hina sangat? Hodoh sangat? Bodoh sangat? T_T. ingat aku nak semua tu jadi kat aku? I’m satisfied with what I have now and please do not make me feel like that. What even worse,I feel like this because of someone. Can you imagine that you are one of the choices that someone can make, and at last, that person did not choose you. Wah,gila sakit. Macam kena langgar tapi tak pengsan ja. Terpaksa tanggung sakit tu dalam keadaan sedar. Ada dua sebab ja kot yang aku terfikir boleh buat kita sakit kalau ada kat situation tu.

-EGO.rasa sakit hati sebab tak terpilih and macam dijatuhkan maruah diri,then dipijak2.huh.hiperbola.

-orang tu orang PENTING dalam hidup kita. Tak dapat nak face the truth yang orang tu dah buat macam tu kat kita although kita da buat yang terbaik and put all hopes on that person. In other words, we LOVE that person damn much.

I thought I had overcome this problem. Maybe I’m a little bit stronger than before. Before , I used to cry everyday like a crazy person. Tah pape kan. But now,I still crying but not every day and every time,just only when my emotion is not stable enough and think of something that I should not!!!

Fadila boleh.fadila boleh.fadila boleh.ehehe

I always bear in my mind that there must be something good behind all this.

4JJ1 sayang kita,sebab tu 4JJ1 uji kita.kan3. *tenang SEKETIKA(maybe nanti aku rasa camni lagi)

Macam lagu Aiman- cinta terakhir

Mungkin kan terputus di tengah jalan

Mungkin kan terlerai tanpa ikatan

Usah ragu dengan takdir…

Mungkin kitakan berbeza haluan

Berakhirnya cerita percintaan

Segalanya ditentukan Tuhan….

p/s : bwu 2nd entry,tapi da sedey2 kan.na buat macam mana,this is what I feel tonight.then,this entry not to hurts anyone feelings k!this is about me. ^_^

1:06 a.m 23 july 2010*lmbt post.wifi mengong

No comments: