July 21, 2010

the FIRST day,the FIRST post

assalamualaikum...
bismillahirrahmanirrahim..
hik2.start something with bismillah is better rite.
waaah..ak da ad blog!!excited padahal org lain da bertahun2 n aku ni macam outdated ja.haha.
tp mmg aku excited pun.coz ak ni pemalas sket na menaip and wut something yang macam esei and yang sama waktu dengannya..
but i'll try my best to update my blog everyday maybe!haha.xmungkin kot.jangan gelak kat blog aku!(marah ni).klu bab2 IT ni memang aku lemah sikit,eh,xla,mmg lemah banyak,so faham2 la ea.huhu.aku budak baru belajar.u know what,the main reason why i create this blog is that,when I'm married and have children n husband of course,(maksudnya aku da tua nanti,uhuk2),i can read this blog again n remember back what had happened to me and what happen to my dayssss!hehehe.cam diari la kan.tp yang ni canggih sket.chewah!=p


p/s : sedikit kecewa sebab ak bwu buat blog.sebab macam2 yang da jadi kat ak b4 hari ni.nvm,let bygone be bygone!

No comments: