May 30, 2012

flaming steamboat with love

assalamualaikum

disebabkan sekarang tengah mood lapar, so aku nak buat entry sal makanan la
nak cerita pasal flaming steamboat yang sedap dan sangat memuaskan hati.
bulan yang bawak aku makan kat sini
dah lama teringin nak makan kat sini, dlu plan dengan mida tapi last2 tukar tempat.
disebabkan bulan pun teringin nak try, aku pun setuju sebab aku memang suka maratah seafood

budget untuk seorang xsampai rm30 pun
boleh makan apa saja dan sebanyak mana yang boleh macam biasa
tapi masa aku g, dia limit 2jam,maybe sebab weekend kot.
sedikit kecewa sebab masa aku g, aku ada health problem yg diarrhea seminggu tu, so aku makan kena beringat, xboleh nak over sangat,huu
bulan pulak, aku memang xpuas hati sbb dia makan bebola ja, tu pun sikit gilaa,mcm xberbaloi
nasib baik dia bawak aku, makanya jadi berbaloi kembali,haha

awalnya nak makan yang dekat sunway, tapi bila dah g, parking mcm agak susah
pastu bulan cakap yang dekat shah alam lagi bersih, aku pun ikutkan saja.

nak lagi pleaseeee. nak makan waktu aku sihat, barulah boleh try semua.
lbulan, jom p lagi please, hehe.


 ni bahagian tengah, ada sayur2, macam2 cili pastu apa tah lagi.xdak gambar bahagian seafood sebab aku malu gigihnak bangun ambil gambar,haha

 bulan take this for me. heee ^^ . wlaupun rasa xseindah rupa tapi gumbira sebab bulan yg bagi.haha

haaa.... gigih kan. fokusss

No comments: