February 24, 2012

04 ♥ 02 ♥ 2012

assalamualaikum

seperti yg telah disebut di dalam entry yg sebelum ni, aku telah mengajak sapit, anis, zati, dan dayah keluar jimba2 sebab weekend tu semua ada dan aku free #tetibarasageli
xsengaja pilih tarikh tu sebab xsedar hari yg aku pilih tu my birthday.

aku yg drive hari tu sebab kereta abah available
aku ajak lepak tasik ja sebab masa tu dah petang
anis ada masej orang lain yg dia ada number tapi rozaidi mad di dengan mat lah azahari dengan wife dia ja yg sempat datang.
dayah pulak kononya xjadi join.erk

tengah2 dok makan2, sembang2, tetiba dayah datang dengan sebiji kek comel
ada surprise rupanya sempena bufday aku, sapit dengan zati. mekasih ampa semua ! syg lebih !
ingatkan surprise tu ja, rupanya ada main kotoq depa ni !
aku jadi bahan buat kek sebab kena baling telur dengan tepung. hebat

seriously , yang tu first time aku kena macam tu sejak dari sekolah rendah.
haha, xexpect lgsg ! pernah buat kat org tp diri sndri xpernah kena, tu la balasannya -_-"
tapi aku hepy ! experience yg aku mungkin xdapat dah lepas ni.
dahla weekend, mmg pack la tasik tu, aku boleh pulak dok jerit2 mcm org gila kat situ.
dah kena ligan kejar nak kena baling dgn telur , mmgla aku lari, mulut aku ni mmg susah nak control sikit.

bukan aku ja kena, keta abah pun kena.sobs
amboi, cantik bekas telur tu kan !
pic credit to dayah & anis

menyesal aku bawak keta, kalau taw, aku suruh sapit yg bawak keta
dahla abah aku guna keta malam2, nasib baik ada auto carwash tu, senang ! rm4, siap !
keta habis kena balut dgn paper sbb smua org kotoq, pastu bau telur ya ampunnn. harummm
patutla yg plan smua ni pakai tshirt biasa ja, pandai hampa kan... dush !



nwy, aku sayang ampa semua !
buat aku hepy, one of the best birthday gift untuk tahun ni. sayang ketat- ketat ! ;)

4 comments:

shahirah said...

wow, bes nye dpt kenangan mandi tepung..
*murahnye rm4 je cuci kete..

iela_fadila alias said...

tu la kan sha ! kita xpenah main2 gitu, ni pun 2st time km kena. mybe nt bley wut kat sha kot :P

murah kan, km ingtkan mahal,tub2 dia kata rm4 ja,hihi.tp xtmasuk dalam la sha

atiqah said...

aku dari 1st year teringin nak buat.tp dorg xsuke.jd tak pernah buat smpai final year ni.hurm

iela_fadila alias said...

ni final year dah, sempat lg buat,hiihi
insyaAllah last sem kan, so nt mintak maaf la blik,hihi