October 13, 2011

merajuk pun boleh bawak maut taw sekarang.

nak share satu berita kampung sebelah kampung aku.xsangka sebenarnya.terkejut bila call mak 2hari lepas,mak bagitaw ngah zen(panggilan aku dekat arwah) dah meninggal.aku dapat taw lambat sikit sebab mak xdak kredit nak kol.ada jugak la bau2 bacang dengan family aku.
last aku tengok arwah masa bulan puasa hari tu sebab dia datang ambik sireh kot dekat rumah aku dengan wife dia.xsangka pulak merajuk boleh jadi penyebab dia mati.huhu
mak cakap masuk metro.kalau metro mmg aku xbeli la.
so aku godek2 kat metroonline sebab nak baca apa yang jadi.

hati orang tua sangat sensitif kan.
sampai xnak balik rumah.takutnya,menyesal xsudah kalau aku jadi anak dia yang dia merajuk tu T_T

ada satu ayat tu mak aku bagitaw,sebelum dia keluar,dia ada bagitaw wife dia
"hari ni keluar,xkan balik dah sampai bila-bila"
memang dia xkan balik dah pun.wuwu.

nak baca berita penuh ,KLIK SINI

al-Fatihah untuk arwah.semoga ditempatkan dikalangan hambaNya yang beriman.amin.
semoga dia dah ampunkan anak dia.sebab sebenar pun belum muktamad,mungkin dia meninggal sebab lain.

2 comments:

Izyan Balqis said...

Al-Fatihah, memang bahya skrg, jgn maen2 dengan kata2, kata2 tu kan doa!

iela_fadila alias said...

kan izyan..sooo true !