October 27, 2011

berjaya buat aku jatuh cinta ♥

sapa pulak yang berjaya buat aku jatuh cinta ni kan.
hebat betul :)
perfume yang berjaya buat aku jatuh cinta  !


sebenarnya aku obses dengan bau perfume TOMMY CLASSIC dengan DKNY be delicious tuu.
yg Tommy tu sebab sepupu2 aku ramai yang pakai perfume tu.aku suka gila2 bau dia.rasa macam wah,handsome gila,haha. aku nak ja gun perfume tu tapi nanti orang salah faham pulak. ingat aku dok berkepit dengan lelaki pulak sampai dah lekat bau -_-".tapi serius aku suka.bila aku taw ada yang guna dan bila aku dapat bau mesti aku over excited. so jangan cakap aku gedik pulak,haha.
satu lagi,kalau ada kawan lelaki yang nak beli perfume,mesti aku hasut beli tommy ni,xpun yang nak beli hadiah kat boyfren pun aku hasut jugak,ada yang sukses,hihi. walaupun bukan aku yang nak guna dan bau,aku tetap eksaited :D


satuuu lagiii.aku suka DKNY be delicious tu,yg warna pink. sangat obses jugak.dulu ada sorang tu cakap nak belikan kat aku,tapi habuk pun tarakk.uhu. aku ada beli,tapi yang kecil ja sebab masa nak guna tu tengan kesempitan duit,mampu yang kecil ja,tu pun dah shoq gila dah sebab wangiii,lembut. ish,xtaw nak bagitaw macam mana,yang penting aku suka like gila ! aku kenal perfume ni pun lepas aku berjaya yakinkan incik amir hafizudin untuk beli Tommy tu,aku adapat tester.yg kecik gila tu,aku pakai kejap da habis.untung jugak aku lepas bjaya buat dia beli sebab aku dapat tester untuk dua perfume.DKNY ni dengan TOMMY GIRL dengan beg Tommy sebab kakak yang baik hati tu kata xkan laki dapat,perempuan pun nak jugak :D


tapi aku xsuka dengan Tommy Girl.xwangi macam yang Classic yang laki punya tu.xbest.xbest.
tapi kalau dapat free buat apa aku nak tolak,hihi.gabungan yang sangat bagus,TOMMY CLASSIC dengan DKNY.
aku suka,aku suka.boleh buat hantaran ni.haHA.macam da dekat pulak.berangan lebih.
ah,yang penting aku nak bagitaw aku jatuh cinta dengan dua perfume ni ! ;) ♥




perfect match. i love both of u :D

No comments: