July 15, 2011

0.01% about fadilalias ♥2

nama mengikut IC

FADILA BINTI ALIAS

so many sides of me


"no" NUR, NURUL ,SITI , SITI NUR ,AHMAD , MOHAMAD @ ANYTHING ELSE
"no" double L, H 


♥  entry ni dibuat sebab selalunya orang akan tambah macam2 depan @ belakang nama aku,xsukaaaaa.dont ask why tapi mmg lumrah la kan?kan?heeeehee

♥  ada jugak yang pernah isi form apa-apa untuk aku, orang akan letak IELA FADILA ALIAS sbb terpengaruh dengan fb aku,muahaha,yang tu aku xmarah tapi nak tergelak.

iela tu nama panggilan untuk aku, dulu masa baru buat fb(masa fb blom ckup femes), aku nak letak simbol smtg tp kan xboleh so aku pun layan jela,sampai skrg malas nak tukar.lagipun org da familiar ngan nama tu kat fb.

nota jari-jemari : banyak % lagi yang orang blom tahu tentang fadilalias :P

2 comments:

ekin tajudin said...

iela fadila alias sedap...klaw ekin ashikin tajudin xsedap...ngehehe

iela_fadila alias said...

ngehehe..
sampai menjilat jari x? :P