February 23, 2011

not feeling well

semalam aku dengan rumate kesayangan tengok cita korea STAIRWAY TO HEAVEN.melayan cita tu kejap time makan.cita ni cita lama tapi xpernah tengok full episode.baru dapat dari orang lain.
penat la tengok cita ni,penat sebab setiap episod buat kami nangis.feeling habis.tapi memang senang keluar air mata la tengok.esak2 pun ada jugak.melampau betol.
disebabkan 3 episod tu,aku sema2(selesema). T_T
sekarang aku rasa macam nak demam pulak.dah lain dah rasa.tekak pun dah sakit2.
senagu pun dah  mai dah ni padahal memang sengau kan?
maybe plus asyik balik lambat kot,sebab pc(process control),hebat sangat la pc tu sampai boleh buat aku nangis jugak.aku memang penangis. 1st time aku kat utm ni,balik bilik pukul 5,tanpa tdo.walaupun xbanyak yang aku bantu pun.
kesian jugak kat moto aku sebab asik kena redah tebing tinggi sebab bila balik kolej,gate dah tutp T_T
sabar ye icon sayang.


nak cakap sikit lah pasal cita korea tu.aku memang adore gila dengan watak second hero sebab sangat mulia.aku xtaw la dalam real life ada atau x orang macam tu.tapi sampai sekarang aku macam xboleh terima ayat  
"kalau kita sayang orang tu,kita bahagia tengok dia bahagia dengan orang lain"
aku rasa macam xboleh macam tu ! saya nak awak bahagia dengan saya !
saya nak awak hidup dengan saya ja ! erk.emo. tamak pun ada.
ataupun "mulut sja merelakan tapi hati x "


*hoping for something better tonight and tomorrow dalam semua hal.amin..
*rindu tandanya?? sayang kot

2 comments:

Nailofarhazirah said...

"kalau kita sayang orang tu,kita bahagia tengok dia bahagia dengan orang lain"

kadang2 tak logik kan statement tu?

iela_fadila alias said...

memang xlogik !
ak xley terima lagi ayat tu ~ huhu
someone must prove it to me.
xmgkin ada org yg sgt rela kan..