October 15, 2010

2 hari saja.xcukup la

12th oct aku bertolak pergi selangor sebab 13th konvokesyen kak aku kat upm.pukul 5pm lepas kelas pollution control dengan analytical chemistry,aku terus gerak pgi airport senai.kak aku yg sponsor tiket,hehe,tapi pgi ja..aku gerak agak awal,pdahal flight 6.55pm.sebab aku xtaw amik masa bpa lama nak samapi sana.awal sejam is better than lewat seminit right?ehe.
naik firefly yg sempit 2,sebab nak turun kat subang.
sampai sana,my hubby jemput.
tapi dia lmbat sebab jam,huhu. sokay,saya xmarah,thanks coz fetched me! :)love u!
dapat jumpa kejap ja,:( makan2 n sembang2 kat restoran jejantas tu.then balik.

13th oct,bangun awal pagi sebab na btolak prgi upm.agak lama la nak tuggu turn kak aku,huhu,sabau jela.aku jadi photographer jap untuk hari tu,haha,even aku xtaw apa sangat,nak suruh sapa lagi kan..hehe.blom sempat transfer lagi suma pis tu.
dah selesai kat upm tu,kami prgi makan ramai2,kesian abah and mak aku dah lapar sangat2 sebab masuk fridge(dewan) 2 without breakfast.
terus balik rumah sebab semua org dah penat.aku sempat lagi balik makan laksa ngan tomyam mak aku buat smpai buncit perut,then tdo,haha.
malam tu kami pergi umah pak njang at kat taman melawati,abah tdo kat sana,abah kalau prgi kl mmg wajib prgi situ.
da lewat dah,adik aku sibuk nak g uptown.aku malas,ngantuk,balik terus tdo,xnak ikut.

14th oct,bangun lewat,simpan2 barang sebab nak blik petang tu.
pergi check tiket kat duta dulu pastu btolak prgi Pertama,kat kedai pak njang,jumpa n amik abah kat situ.
pastu abah ajak prgi shopping!kan sebelah ja dgn sogo.bestnya!xyah kuar duit sniri,hehe,ingatkan nak beli 1 ja,ttiba abah bagi dwet lebey2 pulak pastu siap cakap 'cukup x 2?'.ahaks,syg abah!adik aku jeling ja tgk aku dapat banyak,haha,jeles la tu.shopping jom!
pkul5 btolak prgi duta,bas aku pkul7.30 tapi 6.30 dah sampai,nasib baik aku mmg ada kat situ.around 2am baru aku sampai utm.geram gila kat bas tu,asik benti lama2,sampai aku dah xley tahan mengantuk sangat,terlepas nak turun kat sri putri.melayang duit aku sebab trun kat larkin.ergghh!
sampai bilik,tukar baju,solat,tdo~

*beruntung sebab kelas hari rabu cancel,hari khamis lak ada 1 klas ja,lagi 2 klas pun cncel,sebab tu saya balik lewat,hehe.
*happy spend tym dengan family and si dia wlpn sekejaap.

No comments: