August 19, 2011

♥ wanita punya satu cinta ♥

Assalamualaikum..
jalan-jalan kat tumblr jumpa yg kat bawah ni,*manis*,ada mkna disebalik 









p/s : aku dah berubah.sekarang aku orang paling awal sudah makan.selera hilang.macam orang putus cinta pulak,padahal xbcintan cintun pun,pelik  -_- 
      : internet sgtlah slow mcm yg pernah dsebut sebelum ini,harap maklum,blogwalking pun mnyeksakan,apatah lagi mengomen *sigh

6 comments:

aiman said...

hee.. ikut lah panduan yang Allah dah gariskan..

iela_fadila alias said...

amin... :D hye aiman kesah ! hhihi
tumpang balik utm,haha

Ecah Ecot said...

comelnyee

iela_fadila alias said...

kan ecah kan.. sweet sgt !
hihi ;)

NadiRah said...

arghh..sedihhhh~
hurm......nad pnh je jd cm pompuan katun nih... -.-

iela_fadila alias said...

serius ?
aah,mmg sedih klu jd cmni..wuwu