August 27, 2011

سلامت هاري راي عيدالفطري

assalamualaikum..

wah..dah nak raya laa!
sebelum ni aku dah cakap,tahun ni aku xbalik kampung sebab memang dah ada kat kampung since 1st day puasa
awalnya ingat nak post mlm raya tu tapi nanti xdak orang sempat baca pulak sebab dah busy masing2,ada pulak yg xsempat nak jawab bila aku minx maaf nanti,lol
xnak cakap banyak2,. dah nak start ni ,start mintak maaf,wiwi

di kesempatan ini, saya,fadila binti alias mewakili diri sendiri,bakal suami,bakal anak2,dan familia terchenta nak memohon maaf kepada semua yang mengenali kami,atas semua salah dan silap yang langsung ataupun xlangsung ataupun yang sama waktu dengannya. maafkan ye .ringkas tapi ikhlas

jemputlah datang beraya ke rumah, dialu-alukan.. insyaAllah hari raya pertama macam biasa,mak buat nasi.
memang aku sendiri looking forward for this.menu yang ada insyaAllah

♥ sotong gulai mamak ! sllunya abah beli sotong yang besar2,mmg nikmat
♥ daging masak hitam.meleleh
♥ ayam masak merah.limited
♥ pulut+cempedak+susu lembu segar
♥ spaggeti. ni aku punya part,hihi

jemput mai no ! selamat hari raya sekali lagi ! maaf zahir dan batin :)

btw, selamat menyambut hari kemerdekaan yg ke-54 jugak 31 ogos ni. i  malaysia





7 comments:

ekin tajudin said...

wah sedap2 menu nih..iela klaw raya ke 2 iela da agenda lain x?ngee

iela_fadila alias said...

maila mkn !eheh
raya ke2?stakat ni blom g kot,p braya umah tok rya 1st rasanya..
npa ekin?na mai eh? silalah datang ! :D

Izyan Balqis said...

selamat hari raya aidilfitri iela~~ cun la tulisan jawi tu~~hehe

iela_fadila alias said...

izyan ! selamat hari raya jugak :)
kan,mcm tuan dia x? :P

Anyyss Shuhaimi said...

selamat hari raya kak!! :)

iela_fadila alias said...

you too anyyss ! ;)

ekin tajudin said...

hehehe..xtaulah nak p beraya macam mana...xpa2 lah klaw da rezki sampai jgk