September 22, 2010

__days before raya.l0ve it

3th September '10
  • berbuka kat umah kakakku.together with brother-in-law,2nd sis,nephew and nieces.
  • after berbuka,mandi2,solat n siap2 untuk ke i-city bersama si dia.masheh kamu sebab sudi menjemput saya di rumah kakak saya walaupun kamu sesat.(ayat..haha)ehehe.sesat ea??xpun kot..
  • gelabah sekejap sbb ingatkan adik2 beliau ikut sekali. *our first meeting
  • bertolak ke shah alam semula
  • singgah belikan mcD yg mak beliau order
.: take order tp xingat :P :.
  • fetch her lil sis at tuition center.
  • hantar adik beliau balik rumah dengan mcD tadi sekali. *aku tunggu dalam keta ja kat depan rumah tu.dupdapdupdap,segan ngan orang2 kat rumah tu
  • gerak ke i-city.pusing2 kat situ..
  • masuk cold house.xsejuk pun.hmm
.: amir and fadila :.





  • 12.00 a.m camtu,gerak balik..
  • singgah mcD,sahur la konon.
.: he's the taller one :.
  • makan2 jap,dia hantar aku balik..
4th september '10
  • lepas sahur xberani tdo sebab takot xterjaga.
  • ada date dengan my bff,farhana.and lagi 2 0rg kawan2 dia,alin n syifa'
  • aku naik tren from sg buloh-kl sentral-masjid jamek.
  • pas da kumpul semua,gerak membeli-belah!!
  • pack gila la org,xsangka,na gerak pun susah.
  • aku xshopping apa sangat,fna yg shopping sakan!
  • jumpa ekin n mus kat sogo.
  • aku,fna n alin bbuka kat klcc.foodcourt ja cz tempat lain penuh.

.: bff farhana and new friend alin :.
  • penat..pulang semula ke sg buloh...
5th september '10
  • lepas sahur,nak jugak aku tdo balik sebab penat n ngantuk lagi
  • kunci jam pkul 8.15 am tapi ak xsedar,OMG.da janji ngan beliau.
  • nasib baik beliau call.mandi,siap2,mata bengkak.hm
  • jumpa kat kl sentral.naik public transport.mudah.
  • aku dah bawak beg siap2 sbb malam tu dah nak balik kedah dgn fna n jat.
  • beliau shopping sakan.baju+seluar+perfume+kasut.berbaloi-baloi.

.: left-handed. ;) :.


.: thank you ;) :.


.: bought.romp :.


.: goodbye vespa.hye beckham :.
  • jalan pun sakan. TS-s.wang-isetan-pavillion-s.wang-TS-s.wang-pavillion-s.wang-TS

.: kaki yg berjasa :.
  • haa,sakan kan.bukan lalu ja.masuk ok.

.: penat la tuu..uhuk2 :.

.: saya kat sebelah laa :.
  • aku jatuh tangga 2x dalam masa xsampai 5mnt.depan beliau.huh.malu.tapi xpala.haha
  • berbuka kat wendy's TS.

.: countdown :.


.: sabau la.tu yg mengah tu.triple burger :.



  • makan set large triple burger+salad.amik ko.huhu.
  • beliau sampai xlarat nak jalan n sedu2.comey.hak2
  • back to kl sentral.amik beg kat keta n beliau hantar setengah jalan.elak fna,jat n rai.haha.

.: gayut smbil gosok2 lampu.euw :.


.: peace! :.


.: cafe :.
  • naik tren.bertolak ke kedah!!jat turun kat as.kami turun kat arau.
the end.

*hariku padat.

3 comments:

a's said...

memang best pun! but i think the most happiest part for you was the day when you date him right! LOL

Nailofarhazirah said...

serious jeles! thinking of tht kind of date too..
*hentak2 kaki...tp xnk laa jd demanding person sngt.. ngee~...
ooopsss.. terover..=P

iela_fadila alias said...

a's _ hua3.2 bukan date ag la syg..km blom penak dating..2 meeting ja..serius ni..
tp mmg happy pun.hehe.best ngan anda semua!

anis _ uhuk2.nak jgak??bgtaw la dd..ehehe.
aish..ak demanding ka..ak ada demand apa..