September 9, 2012

the momento

assalamualaikum
wah.dah lama btol xtls kat blog ni.since balik dr johor.skrg mnetap kat kedah semula.best mmg best sbb makan sedap pastu rileks ja.tapi yg xbest sbb xdak duit.haha

tetiba rasa nak update sbb teringat pasal semalam
bulan dtg sni.adik dia smbg dgree dkt uitm arau.ingatkan xdapat jmpa sbb ada macam2 sbb.lastlast dapat jgk.dia stay dkt kngar.so decide jmpa dkt kangar ja.dy pun xfamiliar dgn jalan.aku pulak taw smpai arau ja.hujan pulak lebat.

bila sampai sana.aku xtaw nak bhenti kat mana.xjmpa tmpt yg sng nk parking.aku pusing hampir 5x kat situ dgn kereta manual smpai naik tension.
so aku call dia tanya kat mana suma.dia bgtaw aku satu tmpt yg aku xtaw.so dy tanya aku kat mana.aku dah mcm nak nangis dah sbb well.haha.aku masa tu bhenti kat 1 tmpat yg aku termasuk sbb jalan banyak 1 way.so klu da salah mmg sshla.parking pulak ada time tu.so apa lagi.aku bgtaw dia position aku time tu.dia cakap dia tawu pastu srh aku tggu.aku mcm tkejut dan pelik pun ada.mana pulak pkcik ni taw.

dia suruh aku tunggu situ.nanti dia sampai.dia ckp dia taw.tetiba bila dah sampai rumah baru aku terfikir.dia xtaw pun tmpat aku ddk tu.dia mmg xdak gps.sbb awal tu dia tanya aku jalan.pastu aku ni manalah tawu.lps aku mcm tnsion dia dok tnya jln,dy xpnh tnya dah.so mmg cnfrm dia xtaw.

now i know.dia saja cakap dia taw sbb xnak aku gelabah sbb dah sesat.pastu sggp pusing sndri cari aku drpd aku yg cari dia.padahal tu first time.dy kat situ.aku ni dah bertime time.huhu.terharu :')
i love u.


No comments: