March 21, 2012

congratulation tett !

yeah, tet, abag used to call her that, dont know why, lekat smpai sekarang tapi aku jarang paggil tu
she's my only lil sis.
hari ni keluar result spm, semua orang pun taw kan, adik aku pun one of the candidates

semalam aku dah masej dia cakap gus luck, tawakal, redha segala
tadi pagi semangat masej lagi tnya dapat berapa tapi dia xlayan
last2 aku call, boleh dengar suara dia tengah nangis2
and she told me her result
terus aku cakap congrate and aku pun sebak2, menangis sekali
she always call herself bodoh la and whatsoever,xdapat A la, xboleh nak smbg stdy la
from the beginning i know u can ! and now u proved it,
but now, i know she got the spirit with her result
biarlah xstraight A's cam orang lain pun, tu pun dah beyond expectation
Alhamdulillah

few minutes lepas tu, mak pulak call,
mak nak suruh teka result adik aku, then aku cakapla dah call
mak happy gilaaaaaa,aku dapat rasa, mak pun dah nak nangis
lagi la aku sebak, makanya, kenduri kesyukuran xlama lagi :)

Tahniah once again ! :D i lebiuuu

No comments: